byggemarked

Byggemarked er en svær branche

Forsøg på at forbedre byggedetailhandelssalget ved hjælp af reklame og PR, før du reviderer din overordnede markedsplan kan føre til kortsigtet salg, der ikke giver langsigtet stabilitet. Segmentering af dit marked efter den type mennesker, der bruger byggemarked, giver forskellige fordele til disse forskellige kunder, der kan bidrage til at øge din bundlinje. Vis dine kunder, hvordan du bruger byggeprodukterne, du sælger, kan være en anden måde at øge indkøb på, da du øger kunders tillid.

Tre kundesegmenter for byggemarked omfatter entreprenører, seriøse DIY-entusiaster og uformelle købere af hammer, tape og maling. Tænk på fordelene, som hver især ønsker, og skab programmer til at tilfredsstille deres behov. Undersøg hver gruppe og bede dem om at liste de 10 bedste fordele, de søger efter i en byggemarkedsbutik. Spørg dem, hvad de kan lide mest og mindst om din virksomhed, og for at give feedback om dine konkurrenter. Mød med dine medarbejdere og din byggeproducents salg resp. For at diskutere de vigtigste produkter, som hver gruppe køber, og de fordele, de søger.

Hvordan når du dine mål som byggemarked

Entreprenører har ikke brug for råd om, hvordan man bruger byggemarked. I stedet tilbyde dem en entreprenørrabat eller rabat på ordrer over et vist beløb i dollar. Home Depot, Lowes og andre store byggemarkeder har tilbudt særlige entreprenørincitamenter i årevis. Tilbyde specialbestilling eller forudbestilling uden forudbetaling for at hjælpe entreprenører med at få det, de har brug for hurtigere. Opsæt en entreprenør service bestyrelse, så virksomheder og husejere kan finde henvisninger. Tilbyd at lade store, gentage kommercielle købere med ekspertise inden for et bestemt område udføre gratis homeowner workshops.

DIY-entusiaster har en vis erfaring med hjemmeforbedringsprojekter, men kan ikke være hurtige på de nyeste produkter eller byggemarked- og reparationsteknikker. Tilbyde merværdi til dette markedssegment med et instruktionsbrev, nye produktdemonstrationer og ideer til populære DIY-projekter, som en ikke-professionel kan tackle med succes. Sørg for at stresse din kundeservice over en onlineforhandler, herunder udskiftninger på stedet af defekte varer uden forsendelsestid eller omkostninger. Vis DIY kunder, high-end værktøjer entreprenører bruger og forklare forskellen mellem disse elementer og byggemarked på entry level. Overvej at tilføje et lejeprogram for at lade DIY kunder prøve produkter, før de køber dem.

Byggemarked hjælper mange i lokalsamfundet

Boligejerne har ofte brug for råd om, hvordan man vælger de bedste byggeprodukter og tips til at bruge dem. Afhængigt af dit marked kan husejere have flere muligheder for at købe maleri eller værftet udstyr. De er mere tilbøjelige til at komme til dig, hvis du kan hjælpe dem med at købe det nøjagtige udstyr, de har brug for, og give dem tips til at bruge det. Du kan reducere dine lønomkostninger ved at ansætte minimumsløn og modvirke folk uden erfaring med hjemmeforbedring, men du mister muligheden for at tilføje en betydelig fordel for din byggemarked. Har mindst én bygge- og hjemmeforbedringsekspert i din butik til enhver tid for at hjælpe nybegyndere. Et månedligt seminar om et andet aspekt af reparation og vedligeholdelse af hjemmet kan stimulere mere salg, da kunderne får nye ideer og får større tillid til deres evne til selv at håndtere projekter. Under en grand åbning for en af ​​sine nye butikker tilbød Busy Beaver Building Centers flere 20 minutters programmer til at give kunderne hurtige tips om en række emner.

Post Your Comment Here

Your email address will not be published. Required fields are marked *