disse transportfirmaer

Mindre transportfirma er også gode

Mindre transportfirma mener ofte, at eksport kun er til store multinationale transportfirma. Men det er normalt ikke tilfældet. Faktisk er over 97% af alle amerikanske eksportører små og mellemstore transportfirma, der beskæftiger mindre end 500 mennesker.

Hvad der virkelig er overraskende er antallet af transportfirma, der ikke eksporterer. Ifølge U.S. Department of Commerce sælger mindre end en procent af de 30 millioner transportfirma i USA faktisk deres produkter internationalt. Mange af disse transportfirmaer kunne drage fordel af eksport, men har endnu ikke gjort det.

Hvorfor ville en virksomhed, der har succes på det amerikanske marked, begynde at sælge i udlandet? To store grunde: (1) det hjælper med at øge dit salgsvolumen, og (2) det kan forlænge dine produkters livscyklus. Vigtigst af alt kan eksport hjælpe din virksomhed med at vokse sin omsætning og overskud. Hvis din virksomhed ikke er rettet mod nye oversøiske markeder, er chancerne for, at din konkurrence vil være.

De bedste former for transportfirmaer

Eksportprocessen er blevet meget mere strømlinet i de senere år for selv de mindste transportfirma, delvis på grund af internettet, forbedrede logistiktjenester og den række eksporthjælpeprogrammer, der er tilgængelige fra den amerikanske regering og andre organisationer. Hvis du allerede har en track record med at sælge i USA, som er en af ​​verdens mest åbne og konkurrencedygtige økonomier, er du sandsynligvis en god kandidat til at sælge i udlandet.

Send feedback

Før der lanceres et eksportinitiativ, er det vigtigt at planlægge og forberede. At sælge et produkt eller en tjeneste i udlandet betyder at handle i et nyt miljø, hvor sprogkrav, eksportdokumenter og betalingsmuligheder alt sammen kan være forskellige.

For at tackle disse udfordringer er her 7 tip til succes:

Tip nr. 1 – Forpligt dig

Transportfirma, der er nye inden for eksport, kan forvente at møde adskillige udfordringer, såsom omdesign af emballage eller etablering af en ny distributionskanal. Hele processen tager normalt tid – ofte to til tre år at etablere fodfæste. Uanset hvor forberedt transportfirma er på at komme ind på et oversøisk marked, vil de oprindeligt begå fejl. Det er vigtigt, at øverste ledelse forstår dette, fordi uden den stærke opbakning kan der være en tendens til at trække sig tilbage ved det mindste tegn på et tilbageslag.

Se de forskellige transportfirmaer der er

Tip nr. 2 – Gør din research

Mange transportfirma bruger mere tid og penge på at undersøge, hvordan de kan udvide deres nuværende hjemmemarked end på, hvordan man sælger i et andet land. For at få succes i udlandet skal du undersøge mulige markeder. Hvilke lande er førende leverandører eller førende importører af dine produkter? Hvilke lande har den laveste told? Skriv en international marketingplan, men uanset hvilken strategi du vælger, adresser du en række potentielle problemer fra unikke mærkningskrav til nye konkurrenter.

Post Your Comment Here

Your email address will not be published. Required fields are marked *