online julekalender gratis

Online julekalender er et godt marketingstrick

Med Online julekalenderen kan du også lære mere om dine kunders præferencer. Du kan designe spørgsmålene for at få flere data om deres behov, smerter, præferencer, vaner, demografiske profiler og meget mere. I slutningen af ​​de 24 dage vil du have vokset din e-mail-adresseliste og opbygget en portefølje af dine kunders likes og dislikes. Perfekt til en personlig email marketing kampagne i januar!

Relevant: 4 Kraftige måder at bruge en online julekalender på

2. Vælg en type daglig aktivering

Som nævnt før har din Online julekalender fire muligheder bag hver dør. Du vælger en eller to eller blander dem alle sammen.

Quiz / Billedquiz / Video quiz alle indeholder spørgsmål. De er ideelle til at uddanne dine kunder om din virksomhed, stille spørgsmål om din branche og få kritisk marketingindsigt. Du kan også spørge om andre ting som juletraditioner, tv-shows eller nyheder for at blande det op. Videoquiz indeholder en reklamevideo fra din virksomhed. Den skal så ligge på den online julekalender så dit publikum vil deltage i videoen ved at besvare spørgsmål og lære mere om din virksomhed. De er ideelle til at fremme dit produkt og uddanne dit publikum. Tag et kig på en her.

Julen nærmere sig og kalenderen er blevet online

Afstemninger viser normalt fire muligheder med billeder og indeholder et spørgsmål. Det er ideelt at spørge folk, hvad de foretrækker mest og en god måde at finde ud af om folks præferencer. Et eksempel kan spørge ‘hvordan kan du lide din kaffe?’ Og fire forskellige muligheder for kaffedrikker vises.

Video kan vises efter at have klikket på døren. Det kan være en salgsfremmende video, der introducerer dit produkt (er).

Interaktiv video kan vises efter hver dør, herunder spørgsmål eller kontaktpunkter, som klienten kan klikke på for yderligere information, eller gå direkte til en webshop for at købe produktet på skærmen. Dette vil skabe god respons på din online julekalender gratis.

Spil kan også vises efter hver dør, hvor klienten skal færdiggøre for at se prisen bag døren.

Opt-in betyder, at en lås vises, når klienten ønsker at åbne den første dør på kalenderen. Den beder om e-mail og navn uden at klienten skal gøre noget andet som at tage en afstemning eller en quiz. En online julekalender er heller ikke et must.

På Dot anbefaler vi en sund blanding af de fire for at gøre kundeoplevelsen forskellig fra dag til dag. Du kan vælge typer baseret på dine mål. Hvis dit mål er at finde ud af så meget om din kundes præferencer, så ville en blanding af quizzer være det logiske valg.

Hvordan skaffer en online julekalender flere kunder?

I dette trin bør du se på, hvad din virksomhed kan tilbyde. Vi anbefaler disse fire muligheder:

Rabat på dine produkter

Gavekort eller kuponer

Dit produkt eller din tjeneste gratis

Gratis konsultationer eller evaluering

Det er vigtigt at sikre, at der er en sammenhæng mellem, hvor meget du beder om dine kunder og hvor stor belønningen er for din online julekalender. Jo mere tid du beder din kunde om at gøre, desto større bør belønningen være. Vi anbefaler ikke at spørge for meget i Online julekalenderen som ideelt, du vil have klienten at komme tilbage 24 gange.

Hvis du vælger at uddele præmier, skal du beslutte, hvor mange du har råd til at give ud og hvor stor de skal være. Du kan lave en blanding af de fire muligheder for at undgå at give ud for mange produkter. Tilby flere rabatter eller kuponer.

En anden mulighed er at uddele præmier, ved din online julekalender, som der ikke er fra din virksomhed. Det kan være en billet til en koncert eller en konference eller et populært produkt som en iPad. Et godt råd er at forsøge at holde fast i din branche, hvis du gør det. Sig, du er et sportsfirma, du bør uddele sportsudstyr eller et træningsseminar. Bare hold prisen relevant.

Post Your Comment Here

Your email address will not be published. Required fields are marked *